Kníhkupectvo Artfórum

Navigácia: KNIHKUPECTVO-ARTFORUM >

Marketing

Značka: Wolters Kluwer

Kategória: Knihy | Ekonomika

Popis:

Cieľom učebnice je poznanie základov marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom konkurencieschopnosti podniku. Štruktúra a obsah učebnice kladú dôraz na pochopenie zmyslu a princípu marketingu v kontex-te vývoja marketingových koncepcií.
Parametre:

Autor:Kita Jaroslav
Autor:kolektív autorov
Rok vydania:2017
Vydavateľ:Wolters Kluwer
Počet strán:424
Väzba:Tvrdá väzba / Hardback
Jazyk:slovenčina

Cena:
19.98 EUR s DPH
Naspäť

Reklama:

DIVERT - House & Techno Selection by ThomasDeXter

DIVERT - House &Techno Selection by ThomasDeXter